Spring Top Sewalong: Japanese Top by Yuki Araki

4:45 PM

Ho finito il mio top per lo Spring Top Sewalong che avevo iniziato qui!

I've finished my top for the Spring Top Sewalong (see my first post here)!
Tessuti di/Fabrics by France Duval-Stalla
Cartamodello di/Pattern by Yuki Araki

Ho trovato il cartamodello su Basiques pour petites filles di Yuki Araki, un libro francese per bambini che comprendeva anche un paio di modelli per le mamme. Mi piace il tono su tono dei due tessuti di France Duval-Stalla. Gusto francese + stile giapponese...funziona!

I've found this pattern in Basiques pour petites filles by Yuki Araki, a French sewing pattern book dedicated to the little ones but with a couple of patterns for their moms! I love the matching tones of the two France Duval-Stalla fabrics. French taste + Japan Style...it works!
Immagine
Mapetiteepicerie.com
Lo scollo quadrato mi spaventava un po', ma alla fine è stato più semplice del previsto. Ora sto pianificando di crearne uno uguale per mia figlia.

The square neckline was a bit scary, but at the end it wasn't so difficult as I tought. Now I'm planning to make one of it for my daughter!

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest

Subscribe